lunes, 14 de mayo de 2012

ECOTRIMAD 2012

                                                                     Miquel Blanchart, ganador de la prueba


                                     Concentración


                     Charla entre rivales o desafío? Miquel Blanchart y Marcel Zamora


Un respiro


                                                 Ni agua


                                                 A por él


                                                 Derrotado


                                                  Energía






                                                               Triunfante (Miquel Blanchart)

2 comentarios:

  1. Hola Paz,

    Primer de tot agraïr-te aquestes fotografies tant bones, que mai ningú m'havia fet, la veritat que inclos m'has fet sentir coses que mai avia sentit veient fotografies, suposo que es perque hi figurava jo. (Lo dels sentiments esclar...)

    D'altra banda dir-te que m'ha agradat molt aquesta crònica que has fet es genial i la compartire al meu facebook.

    finalment animar-te a fer un triatló i si necessites algun consell ja ho saps.

    Moltes gràcies de nou.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me encanta saber que mis fotos han despertado emociones en ti, agradezco que me lo digas, es muy gratificante saberlo.
      Tengo más fotos tuyas, si las quisieras sólo tendrías que decirlo.

      Muchas gracias.

      Eliminar